Geen onderdeel van een categorie
28 januari 2019

Maandagmorgen mijmering: solidariteit in de zorg haalt 2040 niet

Het RIVM heeft in de ‘Volksgezondheid Toekomst Verkenning 2018’ de zorguitgaven berekend tot 2040. Als…
Read More
Geen onderdeel van een categorie
25 januari 2019

Het favoriete merk van: Jacinta Gelauff

Jacinta Gelauff is Marketingcommunicatiemanager bij Klaverblad Verzekeringen. We vroegen haar naar haar favoriete merk en…
Read More
Geen onderdeel van een categorie
11 januari 2019

Het favoriete merk van: Cathalijne Meijer

Cathalijne Meijer is Managing Consultant Marketing & Communicatie bij Q-logic.  We vroegen haar naar haar…
Read More
Geen onderdeel van een categorie
16 november 2018

Het Grote Marketing Congres: de P’s van Purpose en Product

Hij deed me een beetje denken aan Sir Leigh Teabing, het personage uit de verfilming…
Read More