Geen onderdeel van een categorie
18 mei 2017

USP tegen het licht: Heineken 0.0

Heineken introduceert een alcoholvrije variant onder haar moedermerk en is dus toch overstag gegaan. Opmerkelijk. Zeker omdat ze dat doet dat in een Bavaria-blauw jasje. Het zou zo familie kunnen…
Read More
Blog
26 april 2017

USP tegen het licht: easyEnergy

Hoe je bovenop de marktontwikkeling met dynamic pricing kunt zitten en misschien toch de boot…
Read More
Blog
28 maart 2017

Agile maakt creativiteit fragile

Agile versterkt eigenaarschap, multidisciplinair samenwerken en wendbaarheid. Maar wordt het ook creatiever? Laat ik meteen…
Read More
Blog
14 maart 2017

Millennials kunnen niet koken

In 2020 zijn millennials het meest belangrijke deel in je klantenbestand geworden. Deepdive millennials: deel…
Read More
Blog
14 februari 2017

Sterke business ideeën ontstaan in coffeecorners, niet in innovatiefunnels

Mooi om te lezen dat JWT Amsterdam (Ralph Wisbrun, Adformatie jl.) zegt het ‘terrein van…
Read More
Blog
23 december 2016

Kerstmis: het grootste brand event ter wereld

Onlangs schreef ik een stukje over hoofdkantoren, als onderdeel van de 360graden branding strategie. Daarin…
Read More
Blog
16 november 2016

Hoe 360 is jouw hoofdkantoor?

Ooit moest ik mij voor een presentatie eens melden op het hoofdkantoor van een zorgverzekeraar…
Read More