Luisteren, kijken, nieuwsgierigheid en oprechte interesse in wat mensen beweegt is de kern van Design Thinking. Wij maken het verschil door met creativiteit en vasthoudendheid bij je klanten te zoeken naar nieuwe wegen voor groei.
Op basis van welke inzichten ga je innoveren? Wat is de job to be done? Wij innoveren vanuit klantbehoeften en je merkstrategie. We verbinden purpose met promise met products. Tijdens het proces trekken onze business creatieven en jouw kernteam samen op om nieuwe, relevante proposities, diensten of services te ontwikkelen. Dat doen we zowel autonoom als in een aantal workshops met jullie. Hierbij gebruiken we oa het Value Proposition Canvas dat helpt bij het creatief vertalen van consumer insights naar relevante nieuwe proposities. We zetten drie stippen op je Horizon. Maak kennis met het Three Horizons Growth Model.
Zo helpt The USP Company bij Design Thinking
A human centred approach to innovation that draws on the designers tool kit to integrate the needs of people, the possibilities of technology and the requirement for business succes.
Tim Brown, IDEO
Meer weten?
Maak een afspraak met Willem van Harrewijen
06 – 42 21 89 04
Of neem contact met ons op