Brand driven design thinking. 

Wij innoveren vanuit je merk

Luisteren, kijken, nieuwsgierigheid en oprechte interesse in wat mensen beweegt is de kern van Design Thinking. Wij maken het verschil door met creativiteit en vasthoudendheid bij je klanten te zoeken naar nieuwe wegen voor groei.

Op basis van welke inzichten ga je innoveren? Wat is de job to be done? Wij innoveren vanuit klantbehoeften en je merkstrategie. We verbinden purpose met promise met products. Tijdens het proces trekken onze business creatieven en jouw kernteam samen op om nieuwe, relevante proposities, diensten of services te ontwikkelen. Dat doen we zowel autonoom als in een aantal workshops met jullie. Hierbij gebruiken we oa het Value Proposition Canvas dat helpt bij het creatief vertalen van consumer insights naar relevante nieuwe proposities. We zetten drie stippen op je Horizon. Maak kennis met het Three Horizons Growth Model.

Zo helpt The USP Company bij Design Thinking

Wij werken met het Three Horizons
Growth Model van McKinsey

Hoe helpen we je hierbij?

We zorgen dat je nieuwe propositie
gaat vliegen bij je doelgroep

Hoe helpen we je hierbij?

In 12 weken vanuit trends en insights
nieuwe groei vinden

Hoe helpen we je hierbij?

Samen in vijf dagen een propositie
ontwikkelen en testen

Hoe helpen we je hierbij?

Onze business creatieven versterken
je (agile) team of InnovatieLab.

Hoe helpen we je hierbij?

A human centred approach to innovation that draws on the designers tool kit to integrate the needs of people, the possibilities of technology and the requirement for business succes.

Tim Brown, IDEO

Meer weten?

Maak een afspraak met Willem van Harrewijen
06 – 42 21 89 04
Of neem contact met ons op