Design thinking

Proposition Propellor:
we versnellen de doorontwikkeling van je
MVP met Design Thinking

Als jij een ruwe propositie hebt die op scherp gezet moet worden kunnen onze Business Creatieven je helpen. Veel nieuwe proposities ontstaan vanuit een interne opdracht of een business insight. Soms omdat een nieuwe techniek iets nieuws mogelijk maakt, soms omdat een business kans zich voordoet.

Er is haast, maar vaak is er nog geen goed beeld of het MVP straks 100% aansluit op de behoefte van de gebruikers. Verder komt het voor dat de nieuwe propositie nog niet 100% aansluit op de belofte van het merk. Wij helpen onze opdrachtgevers met brand driven design thinking. Oftewel: we zorgen ervoor dat de nieuwe propositie volledig aansluit op de behoefte van de doelgroep. En we zorgen dat de nieuwe propositie bewijs levert voor de brandpromise.

En wat is Minimum Viable eigenlijk?

Alles kan nog in deze fase. Maar je moet niet alles willen. Samen maken we de juiste keuzes. We helpen je met ideation, klantonderzoek en naamontwikkeling. We brengen business creatieven in het ontwikkel proces en rusten niet totdat we er zelf in geloven dat jouw nieuwe propositie bij introductie gaat vliegen. Nodig ons uit als kracht van buiten en laat ons kennis maken met je nieuwe propositie in wording.
Vanuit deze kennismaking kunnen wij een voorstel maken hoe we de ontwikkeling van de propositie zodanig kunnen versnellen zodat hij gaat vliegen.

Zo hielpen we het team bij Robeco met het op scherp zetten van Robeco One. Na vijf jaar nog steeds succesvol in de markt.

Meer weten?

Maak een afspraak met Willem van Harrewijen
06 – 42 21 89 04
Of neem contact met ons op