Met plezier hebben onze Business Creatieven begin vorig jaar gewerkt aan de merkpositionering van een nieuwe tennis start-up. Samen met de oprichters hebben we een nieuw merk en een frisse, nieuwe merkbelofte ontwikkeld waarbij tennis een middel is, en geen doel op zich. Vorige week is de site van het nieuwe merk 359° ‘live’ gegaan.
Visie: Wij zien sport als het ideale middel om je als mens in zijn totaliteit te ontwikkelen.
Missie: Wij geloven daarbij in de kracht van een holistische benadering. Volgens onze aanpak moet er altijd een balans zijn tussen Body, Heart & Mind. Wij realiseren dat met onze unieke aanpak van Fit, Fun & Focus. Het is voor ieder mens van belang om doelen na te streven. Zonder doel immers geen richting. Uitdaging zorgt voor meer plezier. Het realiseren van je doel is mooi meegenomen. De reis er naar toe is het belangrijkst!
Ambitie: Het is tijd om de sportwereld te inspireren en te moderniseren. Van “sportles” naar 359° persoonlijke ontwikkelingprogramma’s. Progress. Not perfection.
Er is een keuze uit 9 nieuwe programma’s om je grenzen te verleggen. We wensen de 359° coaches veel succes!