Hoe

Hoe we het doen?

Bij The USP Company zoeken we altijd naar het bijzondere, de verbazing, de vernieuwing. Vergaande nieuwsgierigheid en oprechte interesse in wat mensen beweegt zijn de brandstof waar onze creativiteit op loopt. We zijn in staat om waardevolle en onderscheidende ideeën op te leveren.
We laten merken groeien door het verschil te maken. Onze missie:
Merken geven waar ze recht op hebben: concurrentievoordeel.


We durven ons in het proces kwetsbaar op te stellen. Staan open voor een andere mening. Zoeken deze zelfs op. We hebben geen vooroordelen. Geen dogma’s. Geen brancheblindheid. We houden van eenvoud en overzicht. Leveren geen dikke rapporten op, maar simpele en heldere presentaties. We houden van samenwerken. We werken tijdens het proces met  regelmaat bij onze klanten op kantoor. USP Inside noemen we dat. Dit versterkt ons gevoel voor de bal en bevordert

vooral de informele afstemming met R&D, marketing, sales en directie. The USP Company biedt een snelle en succesvolle aanpak. Relevante Consumer Insights en Business Insights worden gevonden door deskresearch te combineren samen met co-creatie sessies met consumenten, experts of je teamleden. We werken dus van binnen naar buiten. En van buiten naar binnen. De beste insights vertalen we door naar een unieke merkstrategie of onweerstaanbare proposities.

  • Wat is jouw vlag?
    Wat is jouw vlag?

    Tijdens de donkere maanden worden er weer vaker spelletjes gespeeld. Mijn tip: haal Stratego van zolder! Want dit spel...

  • Een BHAG is goud waard
    Een BHAG is goud waard

    De Rabobank heeft een nieuwe campagne, het zal je niet ontgaan zijn. Er is namelijk nogal wat kritiek op,...

  • Versterkt jouw CEO het merk?
    Versterkt jouw CEO het merk?

    Loopt jouw baas wel eens met gestifte lippen en hoge hakken door de gang? Waarschijnlijk niet. Het aantal vrouwelijke...