Onze
expertises

Product Discovery overstijgt Design Thinking en richt zich specifiek op productontwikkeling.

Op zoek naar commercieel succes vertrekken we vanuit de kracht van jouw merk.  We graven naar relevante inzichten van vandaag, maar vooral naar die van morgen. We maximaliseren creativiteit tijdens het hele Product Discovery-proces. Onze Business Creatieven werken ruwe ideeën uit tot testbare prototypes, die na succesvolle validatie de basis vormen voor de implementatie van nieuwe producten of diensten. Vastgelegd in designprincipes of online requirements.

Ons unieke proces zorgt dat je nieuwe product of dienst je merk sterker maakt. Waardecreatie, noemen we dat.

Product Discovery

Kies de aanpak die past

Aanpak

D1

Ons snelste proces naar drie nieuwe product ideeën. Ontdek met ons de kracht van creativiteit.

Stap 1

Explore

Stap 2

Discover

Deliverables:
3 proposities

 

Aanpak

D2

We ontwikkelen samen drie nieuwe creatieve product ideeën. En werken er één uit tot prototype.

Stap 1

Explore

Stap 2

Discover

Stap 3

Design

Deliverables:
insight onderzoek
3 proposities 
3 visualisaties

Aanpak

D3

Meest gekozen aanpak. Meest creatief. Drie nieuwe product ideeën, uitgewerkt tot prototype plus validatie.

Stap 1

Explore

Stap 2

Discover

Stap 3

Design

Stap 4

Test

Deliverables:
insight onderzoek
3 proposities 

3 prototypes
validatie proposities

Xtra expertises

We helpen je graag vooruit met onze extra expertises.

Je kunt de toekomst niet voorspellen, maar je kunt je er wel op voorbereiden.
Gedaan voor oa: PON, Nestlé Purina, Zilveren Kruis, Wildlands, Aegon, ViaBovag.nl

Mensen voelen zich steeds vaker aangetrokken tot organisaties met een inspirerend bestaansdoel.
Gedaan voor oa: KNLTB Padel, Hauster, Stimulansz, FNV, Squla, viaBovag.nl

Onze Merkstratego workshop geeft input voor het verbeteren van je portfoliostrategie.
Gedaan met oa: KPN, Europcar, Obvion, SNS, Zilveren Kruis en NS

De Journey helpt bij het verbeteren van marketingstrategie, productontwikkeling, en klantenservice.
Gedaan voor oa: Scildon, Bovemij, Eneco

Een goede naam is betekenisvol, onderscheidend, toekomstgericht, te beschermen en visueel aantrekkelijk.
Gedaan voor oa: Leaseplan, Eneco, Zilveren Kruis, KPN, NS, Bol 

We kijken naar de merknaam, het logo, de huisstijl, de vorm- en beeldtaal en de tone of voice van je merk.
Gedaan voor oa: Hauster, KNLTB & Padel, Toekomstklaarwonen

Stelt je in staat om patronen, trends en kansen uit data te halen die anders onopgemerkt zouden blijven.
Gedaan voor oa: FNV, PON, Nestlé Purina

Effectief UI/UX-design verbetert de gebruiksvriendelijkheid, maar ook de merkloyaliteit en -herkenning.
Gedaan voor oa: KNMI, viaBovag.nl, Volksbank, Zilveren Kruis, Woningverbeteraars 

The USP Company is voor mij een vaste waarde geworden bij het ontwikkelen van nieuwe proposities. Ze zoeken relevante insights, kijken naar trends en maatschappelijke ontwikkelingen. Ze begrijpen de business en brengen ‘out of the box’ creativiteit.

Patrick Kuijsters – Director Marketing & Online SNS Bank

Product Discovery brengt je naar plekken waar je anders nooit was geweest

We vertrekken vanuit jouw merk

Door samen producten te ontwikkelen die jouw merkbelofte waarmaken, boosten we de geloofwaardigheid en de waarde van je merk. Dit leidt tot groter commercieel succes en helpt de positionering van je merk.
     Het is onze USP.

We werken aan de klantbehoefte van morgen.

We richten ons op jouw ‘future client’ en
keren dan terug naar je daily business.

Op deze manier innoveren we vanuit een bredere blik en ontstaat een solide innovatiestrategie en –roadmap voor jaren.

We maximaliseren creativiteit


Een proces alleen genereert geen
business ideeën. De mensen die erin zitten doen dat wel.
     Bouw samen met onze business creatieven aan proposities die onderscheidend, relevant, geloofwaardig en aanstekelijk zijn.
     Maximaliseer creativiteit.

Onze ervaren business creatieven zijn experts in Product Discovery. Wij zorgen voor groei, versterken je merk en maken de wereld een beetje beter. Met ervaring van hier tot Kenia, hebben we al talloze successen geboekt in zowel de B2C- als B2B-markt.
En dat doen we al 15 jaar!

Willem van Harrewijen & Hans Middelhoek, founders The USP Company

Interesse? 

Wij nemen contact met je op

We nemen binnen één werkdag contact met je op.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.