Innovatie kan niet los staan
van je merkstrategie.

Bedrijven met een sterke purpose hebben de toekomst. Ze zorgen ervoor dat gebruikers, klanten en consumenten een sterke band met hun merk krijgen. Ze doen het gemiddeld beter dan de markt. 

Veel bedrijven zijn daarom op zoek naar hun purpose. Ze zoeken een hoger doel als nieuw baken in een snel veranderende wereld. Daar kunnen wij je goed bij helpen met het USP Brand Canvas. Maar blijf realistisch. Welk betekenisniveau is relevant in jouw markt, bij jouw doelgroep en haalbaar voor jouw organisatie? Ga niet zweven. Wie vanuit de merkstrategie innoveert zorgt ervoor dat marketing en innovatie elkaar (op drie horizons) versterken. Bij The USP Company zijn we van mening dat je moet innoveren vanuit bovenliggende emoties. Alleen zo is een gedeelde Purpose of Why een sterke driver voor innovatie. En innovatie de driver voor groei.

 

Zo helpt The USP Company bij Merkstrategie

Een scherpe visie, missie en belofte
in één merkdocument

Hoe helpen we je hierbij?

We schrijven je merkmanifest
(en afdelingsmanifesten)

Hoe helpen we je hierbij?

Onze workshop Merkstratego helpt
vooruit te plannen

Hoe helpen we je hierbij?

Vanuit je merkdocument naar een
nieuw visueel design

Hoe helpen we je hierbij?

The products and brands that are winning in this crowded world aren’t just functionally strong; they have differentiation you can spot from a distance, feel up close and connect with on a deep human level. Products designed with great empathy and humanism become part of us.

Mark Payne

Meer weten?

Maak een afspraak met Willem van Harrewijen
06 – 42 21 89 04
Of neem contact met ons op