Merkstrategie

We brengen je nieuwe merkstrategie
naar een nieuwe visuele merkidentiteit

Bepaal zelf hoe je wil dat je merk wordt waargenomen door medewerkers en klanten. Hoe wil je als bedrijf overkomen? Hoe ervaren mensen je organisatie als ze er rondlopen? Of rondbrowsen. Het heeft allemaal met de identiteit van je merk te maken.

Een visuele merkidentiteit weerspiegelt de persoonlijkheid van je merk. Hierbij kijken we naar de merknaam, het logo, de huisstijl, de vorm- en beeldtaal en de tone of voice van je merk. Een heldere en duidelijke identiteit is een onmisbaar component van een consistent uitgevoerde merkstrategie. We leggen alles vast in een Merkhandboek waar iedereen die voor jouw merk werkt gebruik van kan maken. Deze set van regels, voorkeuren en richtlijnen is een krachtig instrument voor iedereen die begrijpt dat het consci├źntieus naleven van de afspraken in dit boek, jouw identiteit beschermt en de autoriteit van jouw merk versterkt. Het laat zien wat de principes zijn waarlangs het merk zich manifesteert zonder dat in alle details vast te leggen. Die dynamiek maakt dat het merk mee kan groeien met de (strategische) bewegingen van de organisatie. The USP Company werkt hiervoor nauw samen met een Brand Identity Designer. Kijk bijvoorbeeld eens naar onze BCC case.

Meer weten?

Maak een afspraak met Willem van Harrewijen
06 – 42 21 89 04
Of neem contact met ons op