Je zal maar een leven redden. Als iemand een beroerte of hartinfarct heeft, is snel reageren van levensbelang. Dan moet je het herkennen en weten wat je moet doen. Al jaren voert de Hartstichting campagne met het ezelsbruggetje ‘mond, spraak, arm, beroerte alarm.’ Dat werkt op korte termijn goed, maar de kennis zakt ook weer snel weg. Ze klopten bij ons aan voor Product Discovery en samen ontwikkelden we de ‘Spoedcursus’. Heb je even? Red een leven! Scan de QR code en leer in 5 minuten de signalen van een hersen- of hartinfarct te herkennen. Wanneer moet je direct 112 bellen? Door actief met de kennis te oefenen beklijft het beter. Bovendien kan de Hartstichting regelmatig je geheugen opfrissen.
De Spoedcursus van de Hartstichting ging deze zomer live. Op allerlei plekken waar je even de tijd hebt kan je de poster tegenkomen. Dank aan het team van de Hartstichting voor de samenwerking op dit mooie project. Waar ons hart sneller van gaat kloppen. Uitwerking en realisatie waren in handen van &Ranj, bureau voor serious games en gamification.