Wie

Wie zijn wij?

Ons team bestaat uit Business Creatieven.
Zij werken met veel plezier aan positioneringvraagstukken.
En het bijzondere is, zij hebben de ‘creatieve skills’ om je merkpositionering
door te vertalen naar succesvolle nieuwe producten of diensten.


We zijn innovators, geen facilitators. Niet het proces levert briljante businessideeën op, maar de mensen in het proces. Bij ons werken ervaren specialisten in merkstrategie, propositie-ontwikkeling/Ideation en kwalitatief onderzoek/co creatie.

We vroegen aan onze klanten waarin wij ons onderscheiden. Dit was hun antwoord: ‘scherp, kritisch meedenkend, creatief, eigen signatuur, klankbord, fris, inspirerend, snel.’ Zijn we best trots op. Zulke reacties. 

 

The product should be different from the competitors, not just the advertising.

Rosser Reeves, geestelijk vader van de USP

Ons team


Willem van
Harrewijen

Business Creatief / Partner

Zoekwoorden: Willem, creatief, scherp, inventief, out-of-the-box.
Willem maakte het verschil voor de Zilveren Kruis BasisPlusModule en SNS Hypotheek Looptijdservice.

Hans
Middelhoek

Business Creatief / Partner

Zoekwoorden: Hans, strateeg, origineel, helder, verbindend.
Hans maakte het verschil voor Eneco HollandseWind en Eneco Toon.

kasimir

Kasimir
Vermeulen

Business Creatief

Zoekwoorden: Kasimir, onderzoekend, inventief, agile.
Kasimir maakte het verschil voor SNS Cross sell en Oxxio merkpositionering.

Hubert van
Wensen

Business Creatief

Zoekwoorden: Hubert, creatief strateeg, pragmatisch, ondernemend, scherp.
Hubert maakte het verschil voor SNS Webwijs en KNLTB Funmasters.

Eva
Favié

Office Manager

Zoekwoorden: Eva, duizendpoot, onderzoekend, psychologe.
Eva maakte het verschil bij de naamgeving voor strandrestaurant Hemingways.

usp_zoekt

Business
Creatief

Gezocht M/V

Zoekwoorden: onderzoekend, inventief, ondernemend, out-of-the-box.
Kom jij het verschil maken voor onze klanten? Mail ons.