Hoe optimaliseren we de online journey voor onze klanten door duidelijk te maken dat een groot deel van ons assortiment over uitgebreide bezorgopties beschikt?
Hoe hebben we geholpen?
Met Proposition Propellor: aan de hand van een scoping sessie, deskresearch en interviews met belangrijke stakeholders werkten onze Business Creatieven in Ideation aan verschillende oplossingen die in een creatieve sessie met bol.com verder zijn verrijkt.
Deze richtingen hebben we vervolgens middels ons Kwalitatief Onderzoek Plus getoetst bij consumenten in Nederland en België. De conclusies gebruikten we om de beste scenario’s verder aan te scherpen. Ook testten we de relevantie en aandachtswaarde van de verschillende services.
Wat is het resultaat?
Met de input van online shoppers ontwikkelden onze Business Creatieven bol.com Select: een label waaraan je de artikelen met extra bezorgopties gemakkelijk kunt herkennen.
Het Select label draagt bij aan de introductie van de nieuwe bezorgopties en zorgt voor een verbeterde customer journey en conversie op de site.
Door nog duidelijker te communiceren kunnen klanten een snellere en betere keus maken. De business creatieven van The USP Company hebben ons aan de hand van consumer insights meer inzicht gegeven in klantwensen rondom bezorgopties en online oriëntatie. Het ontwikkelde Select label maakt artikelen met extra bezorgopties gemakkelijk te herkennen.
Susan Stas – Senior Proposition Development Manager bol.com
Meer weten?
Maak een afspraak met Hans Middelhoek
06 – 44 71 60 47
Of neem contact met ons op