Blog 5 November 2019 Hoofdontwerper Renault is de weg kwijtWordt het merk belangrijker of juist minder belangrijk? Afgelopen week was ik met het… Hubert van Wensen Love0
Blog 21 October 2019 USP tegen het licht: de ASUS C202SEr zijn van die dingen die je liever niet afvinkt. Benzine in een dieselmotor, buurman… Hubert van Wensen Love0
Uncategorized 8 July 2019 Het pensioengat in de markt75% van de FNV leden stemden voor het pensioenakkoord. Toch verandert niet alles. Eénderde van… Willem van Harrewijen Love0
Blog 17 June 2019 Vind je purpose met Scenario ThinkingWie is er tegenwoordig niet op zoek naar zijn purpose? Logisch ook, het hebben van… Hubert van Wensen Love0
Uncategorized 11 June 2019 ScenarioThinking: de opkomst en ondergang van de IkTelefoonDe prijswinnende documentaire 'De IkTelefoon' uit 2040 opent met beelden uit deze TVC uit 2017.… Willem van Harrewijen Love0
Uncategorized 20 May 2019 Maandagmorgen mijmering: merkstrategie moet niet volgens het boekjeMet regelmaat verschijnen er nieuwe marketingboekjes die vertellen hoe je merken moet positioneren. Vol geschreven… Willem van Harrewijen Love0
Uncategorized 13 May 2019 Maandagmorgen mijmering: over Spitsmeiden, Perestrooikaas en PSD2Ik heb je aandacht. En dat is de bedoeling als je het over het belang… Willem van Harrewijen Love0
Uncategorized 6 May 2019 Maandagmorgen mijmering: Inzicht – Bolletje – BewijsAls creatief directeur bij Ogilvy en later bij Etcetera overkwam het mij met regelmaat: ik… Willem van Harrewijen Love0
Uncategorized 29 April 2019 Maandagmorgen mijmering: Merkstrategie begint met Scenario planningWie voor zijn merkstrategie niet verder kijkt dan de komende twee jaar komt nooit verder… Willem van Harrewijen Love0
Uncategorized 24 April 2019 USP tegen het licht: Gillette Skinguard SensitiveIs bescherming van de huid nog wel voldoende? Er waren tijden dat we onze baarden… Hubert van Wensen Love0