De USP van The USP Company: talent

The USP Company stopt iets unieks in je innovatieproces: business creatieven. Innovatie specialisten met een enorme ervaring in bijna alle branches.

De wereld om ons heen verandert in een razend tempo. Continu innoveren is een must om van waarde te blijven voor je klanten en de maatschappij. Bestuurders en marketeers zoeken hierbij creatieve hulp van buiten. Wij bieden bedrijven innovatiekracht om meer toekomstbestendig te worden en groei te pakken.

We gaan op zoek naar relevante consumenten- en businessinsights en rusten niet voordat er sterke oplossingen boven komen drijven. Wij definiëren merkstrategieën, innovatiestrategieën en ontwikkelen nieuwe producten, diensten, ervaringen en merken die duurzame en winstgevende groei creëren voor onze opdrachtgevers. Wij geloven dat nieuwe producten, diensten of services je merkbelofte waar moeten maken. Brand Driven Design Thinking noemen wij dat. Ervaringen met je proposities zijn feitelijk ervaringen met je merk.

Met beproefde innovatieprocessen en succesvolle cases voor Eneco, NS, FNV, Stegeman, Smilde Foods, KNLTB, Oxxio, Squla, Bol.com, Zilveren Kruis, FBTO, viaBOVAG, Scildon, Volksbank en vele andere merken kun je rustig zeggen dat wij het verschil weten te maken.

Ons team

Hans
Middelhoek

Business Creatief / Partner

Zoekwoorden: Hans, strateeg, origineel, helder, verbindend, imker.

Hans geeft samen met Willem leiding aan The USP Company. Hij heeft voor veel klanten het verschil gemaakt door Brand Thinking en Design Thinking te combineren.

Willem van
Harrewijen

Business Creatief / Partner

Zoekwoorden: Willem, creatief, scherp, inventief, radiomaker

Willem geeft samen met Hans leiding aan The USP Company. Willem leidt Design Sprints en weet met zijn outside-the-box-denken bedrijven toekomstbestendig te maken.

Hubert
van Wensen

Business Creatief

Zoekwoorden: Hubert, pragmatisch, ondernemend, empatisch, tennisgod

Hubert houdt van merken. Als creatieve strateeg gaat hij met succes op zoek naar creatieve oplossingen die een 360 graden merkervaring opleveren.

Peter
van Kessel

Business Creatief

Zoekwoorden: Peter, digitale innovatie, analytisch, gitarist

Peter gaf jaren creatieve leiding aan digitale bureaus en ontwikkelde zich tot business creatief met expertises op experience mapping, lead generation, UX en digital marketing.

Martijn
Benschop

Business Creatief

Zoekwoorden: Martijn, doelgericht, merkstrateeg, vinoloog

Martijn heeft jarenlange ervaring als merkstrateeg. Voeg daar zijn inmiddels ervaring  aan toe als propositie ontwikkelaar en je hebt een allrounder in je team.

Olivier
Heida

UX / UI / Grafisch vormgever

Zoekwoorden: Zoekwoorden: Olivier, meedenkend, analytisch, filmnerd

Na jaren een eigen internetbureau te hebben gehad besloot Olivier het roer om te gooien. In ons team doet hij weer waar het hem ooit om begonnen was: mooi en effectief designen.

Jesper van
Vliet

Stagaire

Zoekwoorden: student natuurwetenschap en innovatiemanagement, zeilinstructeur

Jesper is een zero gravity thinker die mee wil denken over nieuwe producten, diensten of merken? Voel je je ook creatief? Heb je goede concepten in je mac? Wil je ook stage lopen bij ons. Laat het ons weten!

The product should be different from the competitors, not just the advertising

Rosser Reeves, geestelijk vader van de USP