De USP van The USP Company: talent

The USP Company stopt iets unieks in je innovatieproces: business creatieven. Innovatie specialisten met een enorme ervaring in bijna alle branches.

De wereld om ons heen verandert in een razend tempo. Continu innoveren is een must om van waarde te blijven voor je klanten en de maatschappij. Bestuurders en marketeers zoeken hierbij creatieve hulp van buiten. Wij bieden bedrijven innovatiekracht om meer toekomstbestendig te worden en groei te pakken.

We gaan op zoek naar relevante consumenten- en businessinsights en rusten niet voordat er sterke oplossingen boven komen drijven. Wij definiëren merkstrategieën, innovatiestrategieën en ontwikkelen nieuwe producten, diensten, ervaringen en merken die duurzame en winstgevende groei creëren voor onze opdrachtgevers. Wij geloven dat nieuwe producten, diensten of services je merkbelofte waar moeten maken. Brand Driven Design Thinking noemen wij dat. Ervaringen met je proposities zijn feitelijk ervaringen met je merk.

Met beproefde innovatieprocessen en succesvolle cases voor Eneco, NS, SNS Bank, FNV, Stegeman, Smilde Foods, Hak, Oxxio, Squla, Bol.com, Zilveren Kruis en vele andere merken kun je rustig zeggen dat wij het verschil weten te maken.

Ons team

Eva
Favié

Project Manager & Onderzoeker

Zoekwoorden: Eva, duizendpoot, onderzoekend, psychologe.

Eva doet bij ons Kwalitatief Onderzoek, werkt inhoudelijk mee in de insight fase en houdt onze projecten binnen budget en afgesproken deadline

Hubert
van Wensen

Business Creatief

Zoekwoorden: Hubert, pragmatisch, ondernemend, empatisch.

Hubert creëerde oa SNS Wegwijs, Eneco Warmtewinner, een loyalty programma voor Zamro en nieuwe proposities voor Klaverblad Verzekeringen

Andrea
Poodt

Business Creatief

Zoekwoorden: Andrea, doorbijter, nieuwsgierig, implementatie, resultaat.

Andrea creëerde oa de Zilveren Kruis Basis Plus Module. Helpt bij propositie-ontwikkeling en implementatie, klantstrategie en merkstrategie

Hans
Middelhoek

Business Creatief / Partner

Zoekwoorden: Hans, strateeg, origineel, helder, verbindend.

Hans creëerde oa NS Flex en de merkpositionering van FNV en Squla en ontwikkelde voor Eneco HollandseWind en is de stille kracht achter de succesvolle introductie van Toon

Willem van
Harrewijen

Business Creatief / Partner

Zoekwoorden: Willem, creatief, scherp, inventief, out-of-the-box.

Willem creëerde oa de Zilveren Kruis BasisPlusModule, de SNS Hypotheek Looptijdservice en dacht na over de toekomst van Aanvullende verzekeringen voor Zilveren Kruis.

Stagiaire

m/v

Solliciteer direct

Voor de komende maanden.

Wij zoeken een zero gravity thinker die mee wil denken over nieuwe producten, diensten of merken? Voel je je creatief en ondernemer? Heb je goede concepten in je mac? Laat zien!

The product should be different from the competitors, not just the advertising

Rosser Reeves, geestelijk vader van de USP